Обо всём

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Обо всём » Ювенальная юстиция » Закон про запобігання та протидію домашньому насильству


Закон про запобігання та протидію домашньому насильству

Сообщений 1 страница 10 из 10

1

Закон "Про запобігання та протидію домашньому насильству" - фундамент для ювенальной юстиции.

Текст закона: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2229-19

Закон принят 07.12.2017.
Вступил в силу 07.01.2018.

Принятие закона прошло как-то тихо в украинском обществе.
Обратите Ваше внимание на несколько опаснейших статей в данном законе.

В статье 1, в пункте 4 дано определение термину экономическое насилие.
На мой взляд, при желании, можно любого ребенка изъять из семьи, опираясь на данное определение.

"...4) економічне насильство - форма домашнього насильства, що включає умисне позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна, коштів чи документів або можливості користуватися ними, залишення без догляду чи піклування, перешкоджання в отриманні необхідних послуг з лікування чи реабілітації, заборону працювати, примушування до праці, заборону навчатися та інші правопорушення економічного характеру;"...

Дальше "интереснейшая" статья, определяет круг лиц, которые могут "заботиться" о жертвах домашнего насилия.

" Стаття 6. Суб’єкти, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству
......
5. У здійсненні заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, зокрема виявленні фактів домашнього насильства, наданні допомоги та захисту постраждалим особам, можуть брати участь підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, громадські об’єднання та іноземні неурядові організації, фізичні особи - підприємці, які відповідають критеріям діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги, а також фізичні особи, які надають соціальні послуги, у тому числі послуги патронату над дітьми".

Т.е. "стучать" могут почти ВСЕ!
И если раньше ребенка, изъятого из семьи, помещали в государственное детское учреждение.
То сегодня согласно данному закону, может "оказывать услуги" почти любой субъект!

Связанные темы:
"Офис генпрокурора начал подготовку к созданию ювенальной юстиции"

"Полномочия ювенальных структур расширены и уточнены"

"Украинские дети на экспорт!"

Отредактировано Admin (2020-11-16 10:55:15)

2

ЮВЕНАЛЬНАЯ ЮСТИЦИЯ
(введение в тему)

Система Ювенальной Юстиции - надгосударственная структура при ЮНИСЕФ (ООН).
Деятельность ЮЮ внутренними законами страны не регулируется, в том числе и Конституцией.

Направления деятельности ЮЮ.

- разрушение семей;
- изъятие детей, передача в детдома, на усыновление за границу и внутри страны;
- доносы детей на родителей, учителей, воспитателей;
- уголовное преследование взрослых по доносу детей;
- отмена права неприкосновенности жилища - контроль семьи социальной службой в любое время суток;
- сбор и обработка персональных данных, передача их за границу.

Документальные фильмы (РФ):

реж. Григорий Шугаев. "Стена. Ювенальная юстиция". 2009г.
https://youtu.be/Zbi1T20WMl4
https://youtu.be/PkTyZ26F5X8

реж. Галина Царёва. "Ювенальная юстиция - угроза семье, обществу,  государству". 2009г.
https://filmix.co/dokumentalenyj/26291- … -2009.html

реж. Галина Царёва. "Ювеналка. Инструкция для родителей". 2010г.
https://youtu.be/b23IiGDSQN8

реж. Галина Царёва. "Западня. Ювенальный фашизм". 2013г.
https://youtu.be/MSq7Pl6d-2s

3

Внимание! Со всей серьёзностью, отнеситесь к нижеприведенному сообщению!

"ЮНІСЕФ надасть експертну підтримку Мінсоцполітики щодо подолання наслідків епідемії та розвитку програм захисту прав дітей"
Міністерство соціальної політики України, опубліковано 27 березня 2020 року о 10:07

Міністр соціальної політики України Марина Лазебна та представники Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ в Україні у форматі відеоконференції обговорили шляхи співпраці з питань захисту прав дітей та подолання наслідків епідемії коронавірусу в Україні.

Сторони домовилися, що фонд надасть комунікаційну та експертну підтримку міністерству у процесі подолання наслідків епідемії у контексті захисту прав дитини.

"Якісна експертна аналітика, яку надає нам фонд ЮНІСЕФ та інші міжнародні організації, а також точні статистичні дані - це та основа, що необхідна для побудови соціальної політики з питань захисту прав дітей та моделювання майбутнього в тяжкі кризові часи," – сказала Марина Лазебна.

Артур Айвазов, голова департаменту соціальної політики представництва Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ в Україні, повідомив, що найближчим часом буде надана аналітика щодо стану дитячої бідності в Україні, розроблена фондом спільно з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. Цей документ може стати аналітичним підґрунтям щодо подолання негативних наслідків епідемії в Україні і дозволить за 8-10 місяців після закінчення карантину перейти до етапу запровадження системних реформ у сфері захисту прав дитини.

Источник: https://www.kmu.gov.ua/news/yunisef-nad … prav-ditej

4

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zabezpe … 585-010620

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА від 01 червня 2020 р. № 585
Київ

Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

Відповідно до статей 10 і 231 Закону України “Про охорону дитинстваˮ, статті 22 Закону України “Про запобігання та протидію домашньому насильствуˮ та статті 11 Закону України “Про соціальні послугиˮ Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітей, які постраждали від жорстокого поводження, що додається.

2. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісник України, 2008 p., № 76, ст. 2561; 2010 р., № 1, ст. 38; 2014 р., № 93, ст. 2684; 2016 р., № 93, ст. 3041; 2017 р., № 26, ст.739; 2018 р., № 68, ст. 2287, № 80, ст. 2674) зміни, що додаються.

3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 р. № 800 “Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 80, ст. 2674).

4. Міністерству соціальної політики, Міністерству освіти і науки, Міністерству охорони здоров’я, Міністерству внутрішніх справ у тримісячний строк привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Прем’єр-міністр України          Д. ШМИГАЛЬ

Порядок та зміни, що додаються:
https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uplo … 333185.doc

Связанная тема:
"Полномочия ювенальных структур расширены и уточнены"

5

Полномочия ювенальных структур расширены и уточнены.

Желающие могут ознакомиться со всем текстом документа на 35 страницах. Это приложение к постановлению КабМина № 585 от 1 июня 2020 г.
https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uplo … 333185.doc

Привожу отрывки, с целью привлечения внимания.

ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 р. № 585

"ПОРЯДОК забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітей, які постраждали від жорстокого поводження"

4. Виявлення дитини, що перебуває у складних життєвих обставинах, здійснюється шляхом:

самозвернення дитини (в усній та (або) письмовій формі, зокрема із застосуванням засобів електронної комунікації, зокрема щодо порушення її прав і свобод, жорстокого поводження, домашнього насильства) до будь-якого суб’єкта;

звернення та надсилання повідомлень підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, зокрема з використанням дитячої “гарячої” телефонної лінії, кол-центрів з питань запобігання та
протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, громадських об’єднань та міжнародних неурядових організацій, фізичних осіб — підприємців та фізичних осіб, які надають соціальні послуги, громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, в інтересах дитини, що перебуває у складних життєвих обставинах (в усній та (або) письмовій формі, зокрема із застосуванням засобів електронної комунікації) до будь-якого суб’єкта;

отримання інформації про дитину, що перебуває у складних життєвих обставинах, під час виконання професійних чи службових обов’язків посадовими особами, працівниками суб’єктів.

Виявлення та організація першочергових заходів соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

5. Суб’єкти під час виконання своїх професійних чи службових
обов’язків забезпечують виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у випадку встановлення або отримання інформації про наявність (у тому числі ймовірну):
......
3) загрози життю або здоров’ю дитини, у тому числі пов’язаної з незабезпеченням дитини належним харчуванням, необхідною медичною допомогою, відповідним для її віку доглядом;

залишенням дитини віком до семи років або дитини у безпорадному стані (хворої, з обмеженням життєдіяльності тощо) в приміщенні, громадському або іншому місці без нагляду осіб, які досягли 14 років;

залишенням дитини віком до десяти років більше ніж на півгодини на вулиці без відповідного для природно-кліматичних умов одягу або без дотримання відповідного для віку температурного режиму;

залишенням дитини під наглядом осіб з наявними ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, перебування під дією психоактивних речовин, вираженого психічного розладу;

невідкладним станом батьків дитини, що є прямою загрозою їх життю та здоров’ю або їх оточенню;

обставинами стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, воєнних дій, збройних конфліктів тощо;
....
Факт перебування дитини у складних життєвих обставинах установлюється за результатами оцінювання її потреб за формою, затвердженою Мінсоцполітики...
.....
Сільські, селищні, міські голови, а також старости сіл і селищ, визначених за рішенням місцевої ради об’єднаної територіальної громади, несуть персональну відповідальність за забезпечення виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, випадків жорстокого поводження з ними, виникнення безпосередньої загрози життю або здоров’ю дитини, надання таким дітям допомоги в межах повноважень і своєчасне інформування про них відповідних суб’єктів.

6

Украинские дети на экспорт!
Так надо понимать новости из КабМина?

https://www.kmu.gov.ua/news/vidpovidaln … er-ministr
Відповідальність за порушення порядку усиновлення дітей має бути посилена — Прем’єр-міністр

Департамент комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 26 серпня 2020 року о 15:12

Кабінет Міністрів України під час чергового засідання 26 серпня схвалив проекти законів, що стосуються приєднання України до Конвенції про захист дітей та співробітництво з питань міждержавного усиновлення.

За словами Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, дискусія про необхідність ухвалення Конвенції триває давно, і досі це питання стояло на місці. Для України — це насамперед захист прав дітей на повноцінне життя у колі родини.

«Звісно, наш пріоритет — щоб дитина мала повноцінне життя в колі сім’ї саме в нашій країні. Але якщо з тих чи інших причин цього не трапляється, то має бути цивілізована змога громадянам інших держав із країн-учасників Конвенції усиновити наших дітей», — зазначив Глава Уряду.

Прем’єр-міністр також підкреслив, що ухвалення Конвенції сприятиме налагодженню міждержавної комунікації між країнами-учасниками Конвенції, щоб у випадку порушення прав дітей за кордоном, Україна змогла захистити їх та повернути назад.

«Більш того, додатковими змінами до законів ми пропонуємо посилити адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення порядку усиновлення дітей, що позбавлені батьківського піклування. Деякі недобросовісні фірми не повинні займатися всиновленням за різноманітними сірими схемами, як це відбувалося в попередні роки. Прийняття цього пакета документів унеможливить такі речі», — сказав Денис Шмигаль.

Очільник Уряду наголосив: «Діти мають право, щоб їх виховували у безпечному середовищі, де їх люблять, цінують та піклуються про їхні потреби».

7

Закон "Про соціальні послуги"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2671-19#Text
Введён в действие с 1 января 2020 года.

Государство всё больше вмешивается в дела семьи. На законодательном уровне оформлен социальный мониторинг.
А изъятие детей из семьи это то же "социальная услуга"!
Вышеназванный закон - продолжение внедрения ювенальных технологий, проводимых по инициативе и с помощью глобалистских структур, таких как Всемирный Банк и ЮНИСЕФ.

8

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №398/2020
https://www.president.gov.ua/documents/3982020-35069

Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства

З метою додержання гарантій із захисту прав та інтересів осіб, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, а також забезпечення належного реагування на випадки такого насильства, надання допомоги постраждалим особам, створення умов для реалізації кожною дитиною права на зростання у безпечному сімейному оточенні постановляю:

1. Визнати за необхідне невідкладне здійснення заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, спрямованих на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від такого насильства.

2. Кабінету Міністрів України:

1) забезпечити розроблення з урахуванням міжнародних стандартів та затвердити план невідкладних заходів, спрямованих на забезпечення комплексного інтегрованого підходу до подолання домашнього насильства, насильства за ознакою статі, передбачивши, зокрема, заходи щодо:

розроблення та затвердження державної соціальної програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року;

удосконалення координації та взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству;

належного кадрового забезпечення спеціально уповноважених органів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, підвищення рівня професійного розвитку фахівців у цій сфері;

ефективного функціонування спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб, зокрема їх фінансового забезпечення відповідно до обґрунтованих потреб;

актуалізації діяльності Міжвідомчої ради з питань сім’ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та протидії торгівлі людьми;

забезпечення належного функціонування Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі, збереження та захисту даних Реєстру;

затвердження типової програми для постраждалих осіб, а також удосконалення типової програми для кривдників з визначенням особливостей проходження такої програми дітьми-кривдниками, надання відповідних методичних рекомендацій щодо реалізації таких програм;

удосконалення порядку прийому і розгляду заяв та повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, виявлення дітей, які постраждали від домашнього насильства, а також організації надання їм допомоги та захисту;

опрацювання питання щодо запровадження мобільних груп з реагування на випадки домашнього насильства;

удосконалення з урахуванням міжнародних стандартів організації роботи підрозділів ювенальної превенції Національної поліції України з дітьми-кривдниками;

імплементації принципів ненасильницької поведінки та недискримінації в освітній та виховний процес у закладах освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, формування у всіх учасників процесу навичок толерантної поведінки, спілкування та взаємодії, удосконалення діяльності шкільної психологічної служби;

опрацювати питання щодо можливості надання посадовим особам служб у справах дітей, органів опіки та піклування доступу до відомостей, що становлять лікарську таємницю, відомостей досудового розслідування у випадках, коли одержання таких відомостей є необхідним для прийняття рішень стосовно захисту прав і законних інтересів дитини, та за результатами такого опрацювання підготувати та внести в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення законодавства;

удосконалення законодавства щодо застосування процедури примирення у справах, пов’язаних із домашнім насильством, а також стосовно забезпечення права особи, яка постраждала від домашнього насильства, на пред’явлення позову про розірвання шлюбу;

забезпечення ефективного моніторингу, обліку даних та контролю у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, визначення критеріїв оцінки ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери, якості послуг, наданих постраждалим особам, виконання відповідних бюджетних та регіональних програм;

актуалізації показників та методики збору статистичної інформації щодо випадків домашнього насильства, насильства за ознакою статі;

забезпечення ефективного інформування населення про права осіб, постраждалих від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, та механізми їх реалізації, про послуги, які надають загальні та спеціалізовані служби підтримки постраждалих осіб, способи їх одержання, відповідальність осіб, які вчинили домашнє насильство, насильство за ознакою статі;

підтримки ініціатив громадськості з проведення інформаційних кампаній, спрямованих на формування у суспільстві нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки, підвищення рівня обізнаності населення про форми, причини і наслідки домашнього насильства, види та способи одержання допомоги постраждалими особами;

2) забезпечити розроблення та внести в шестимісячний строк у встановленому порядку на розгляд Верховної Ради України законопроекти, спрямовані на:

забезпечення додаткових процесуальних гарантій неповнолітнім особам при проведенні їх допиту, опитування під час кримінального провадження, що базуються на найкращих міжнародних практиках, зокрема на моделі «Barnahus»;

встановлення відповідальності за переслідування (сталкінг), у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, як насильства за ознакою статі;

3) щороку оприлюднювати інформацію про ситуацію у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі та результати вжитих заходів.

3. Обласним, Київській міській державним адміністраціям у взаємодії з органами місцевого самоврядування та іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству на місцевому рівні, забезпечити в установленому порядку:

розроблення та затвердження планів невідкладних заходів із запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, у тому числі щодо виявлення фактів домашнього насильства та своєчасності реагування на них, інформування про такі факти, надання належної допомоги і захисту постраждалим особам, здійснення роботи з кривдниками;

вирішення питання щодо належного кадрового забезпечення діяльності суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, підвищення ефективності їх взаємодії;

створення відповідно до обґрунтованих потреб мережі служб підтримки постраждалих осіб та забезпечення їх належного функціонування;

поширення інформації про заходи, що здійснюються з метою запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, права та соціальні послуги, якими можуть скористатися постраждалі особи, а також контактні дані суб,єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, з розміщенням такої інформації на офіційних вебсайтах місцевих органів виконавчої влади;

опрацювання питання щодо створення допоміжних органів з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі.

4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

21 вересня 2020 рок

9

"Системна робота, яка ведеться під патронатом Першої леді у напрямі запобігання насилля в родині та реабілітації постраждалих, може позиціонуватися як Національний проект, яким в Україні стверджується головне право людини на безпеку і захист"
09.08.2021
https://www.msp.gov.ua/news/20505.html

Про це заявила Міністр соціальної політики Марина Лазебна на нараді щодо розбудови мережі спеціалізованих служб для осіб, постраждалих від домашнього насильства, що відбулася під головуванням Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля за участю Першої леді України Олени Зеленської 9 серпня 2021 року.

Марина Лазебна у своєму виступі підкреслила, що Уряд у Державній соціальній програмі запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на період до 2025 року поставив амбітну ціль: протягом трьох років (2021-2023) принципово розширити в громадах мережу спеціалізованих служб підтримки постраждалих від домашнього насильства.

Міністр наголосила, що були зроблені важливі кроки для реалізації програми, зокрема передбачили допомогу громадам у фінансуванні їх розбудови за рахунок коштів державного бюджету. Загалом на три роки Урядом визначено ресурс у 685 мільйонів гривень. З них 274 мільйони (або 40%) вже закладені у Державному бюджеті на 2021 рік у вигляді субвенції місцевим бюджетам. 

За словами Марини Лазебної, разом з громадами проведено велику роботу щодо аналізу функціонування існуючої мережі спеціалізованих закладів та визначення шляхів її розвитку і удосконалення. За рахунок коштів субвенції планується створити в цьому році: 28 притулків, 39 денних центрів, 58 консультативних служб, та придбати 40 автомобілів для мобільних бригад соціально-психологічної допомоги.

Міністр впевнена, що кожна людина, яка постраждала від домашнього насильства, має отримати якісні спеціалізовані послуги відповідно до своїх потреб та якнайближче до свого місця проживання. З цією метою Мінсоцполітики розробило три проекти стандартів послуг: соціально-психологічної реабілітації,
кризового та екстреного втручання
та
надання притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі,
розпочалася апробація цих стандартів у Дніпропетровській, Закарпатській, Тернопільській, Одеській, Черкаській областях та в місті Києві.

«Головний висновок, який ми зробили, коли працювали з громадами, це те, що громади оцінили потреби своїх мешканців, бачать проблему та розуміють важливість розбудови мережі спеціалізованих служб підтримки і готові надавати соціальну, психологічну, юридичну допомогу людям, які пережили домашнє і сексуальне насильство.

Вони також оцінили власні можливості створити та забезпечити подальшу роботу таких служб. 

Фактично, завдяки цій попередній роботі з громадами, вже відбулась дуже важлива зміна у ставленні до домашнього насильства, його наслідків та в усвідомленні місцевою владою своєї ролі та відповідальності в боротьбі з цим явищем», - резюмувала Марина Лазебна.

10

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-utvoren … s23-190122

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 19 січня 2022 р. № 23
Київ

Про утворення Державної служби України у справах дітей

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Утворити Державну службу України у справах дітей як центральний орган виконавчої влади із спеціальним статусом, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України і який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері усиновлення та захисту прав дітей.

2. Розділ ІІ та пункт 1 розділу ІІІ схеми спрямування і координації діяльності центральних органів виконавчої влади Кабінетом Міністрів України через відповідних членів Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої владиˮ (Офіційний вісник України, 2014 р., № 74, ст. 2105; 2019 р., № 86, ст. 2898), доповнити абзацом такого змісту:

“Державна служба України у справах дітейˮ.

3. Міністерству соціальної політики у двомісячний строк подати Кабінетові Міністрів України:

проект Положення про Державну службу України у справах дітей;

пропозиції щодо внесення змін до актів законодавства, що випливають з цієї постанови.

4. Фонду державного майна внести в установленому порядку Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо розміщення Державної служби у справах дітей.

5. Ця постанова набирає чинності одночасно із законом, що визначає спеціальний статус, особливі завдання та повноваження Державної служби у справах дітей, та законом, яким внесено зміни до Закону України “Про Державний бюджет України на 2022 рікˮ щодо фінансування зазначеної Служби.
                        Прем’єр-міністр України                  Д. ШМИГАЛЬ


Вы здесь » Обо всём » Ювенальная юстиция » Закон про запобігання та протидію домашньому насильству